Webinar: Intelligent teknik ökar Haiers kundservice
Välkommen att anmäla dig till NEAs webinar om hur eBuliders lösning med intelligent teknik ökar Haiers kundservice.
Talare
Ulf Person, eBuilder
Ulf Persson är senior vice president för eBulider i Asien och Stillahavsområdet. Ulf är baserad i Peking, Kina, med ansvar för att bygga eBuilders strategi i Asien och Stillahavsområdet för försäljning och marknadsföring, Business Process som service (BPaaS) plattform och eBuilder BPaaS leverans av tjänster.
Innehåll i webinaret:
EBuilder har tagit fram en app för det kinesiska elektronikbolaget Haier som gör att man tar kundvården ett steg längre. Bland annat kan man beställa service och installation av vitvaror via appen. Haier har ca 200 miljoner slutkonsumenter och redan nu har över 4,3 miljoner laddat ned appen.
Idag är kundnöjdhet en viktig konkurrensfaktor. Customer Care Orchestration är ett revolutionerande koncept som gör det möjligt för organisationer att optimera kundservicen i hela kundens livscykel. Det är mycket viktigt att göra det möjligt för organisationer att kontinuerligt leverera optimerat innehåll till rätt person, i rätt tid, från rätt källa för att förbättra kundupplevelsen och samtidigt öka kundens möjlighet till självbetjäning.
Ulf Persson från eBuilder (www.ebuilder.com), kommer att beskriva de gemensamma utmaningar för kundservice och hur intelligent teknik gör att Haiers kundservice levererar högre värde till sina kunder.
Mer om eBuliders lösning för Haier:
https://www.ebuilder.com/news/haier-the-worlds-leading-home-appliance-manufacturer-choose-to-orchestrate-their-customer-care
PRAKTISKA UPPGIFTER
När: 6 oktober kl. 10.00-11.00
Var: Webinar, inloggningsuppgifter mailas ut till berörda.
Anmäl dig via den här länken: https://attendee.gotowebinar.com/register/2286944971988166401
Övrigt: Arrangemanget är kostnadsfritt och öppet för alla som är intresserade av området.
VÄLKOMNA
Hälsar,
NEA